09 februari, 2009

Tjolahoppsan

Nu har jag satt mig upp för att dricka en kopp te i hopp om att det ska göra underverk mot halsen, hehe

Jag har varit lite piggare idag om man jämför med hur helgen har varit men det har nog med febern att göra, har ju varit relativt feberfri idag så det är ju skönt. men halsen vägrar bli bra...=(
Jag hoppas att medicinen verkar fort, för så här orkar jag inte ha det längre, och det jobbigaste är nog att jag inte kan pussas och kramas med Hector som jag vill...*snyft*
Tänk om han har glömt bort mig sen när jag blir frisk? Att han har blivit så pappig att han inte vill vara med mig längre... han kanske tror att jag inte vill vara med honom nu!
Nä usch vad hemskt, han kan ju inte förstå detta så han måste ju tro att mamma har gått och blivit tokig som inte orkar leka eller vill pussas med honom... *jag gråter*

Ja detta kom ju inte så lämpligt heller! Jag som hade börjat träna och käka nutrilett och centimetrarna av fettmassa började sina och ja allt var lixom på väg åt rätt håll, så dyker detta hinder upp. FAN!
Jag vågade knappt mäta mig idag med tanke på att jag inte har tränat sen i torsdags och heller inte ätit nutrilett sen i lördags... FY mig!
Men det var bara positivt ändå, vilket var tur, för det gav mig en extra pusch och nu jäklar, efter denna jäkla halsfluss så ska jag fortsätta med nutriletten och träningen och skiten ska lixom bort, så enkelt är det!!

Nu har det ju gått en vecka sen allt började så jag tänkte bara uppdatera med lite mått och så...

............................Start........5/2.........9/2........Totalt
Midja:................... ------.......0 cm......0 cm....... 0 cm
Höfter:................. ------.......-5 cm....-2 cm.......-7 cm
Byst:.....................------.......+1 cm....-1 cm........0 cm
Under bysten:.......------........0 cm.....-4 cm.......-4 cm
Rumpa:................------.......+3 cm.....-4 cm......- 1 cm
Lår:......................------........-3 cm.....-3 cm......-6 cm
Vader:.................------........-1 cm.......0 cm.......-1 cm
Överarmar:...........------........-1 cm......-1 cm......-2 cm
Vikt:....................-------.......------......-2 kg........-2 kg

Japp som ni ser så har det hänt en hel del på bara en vecka och det känns ju så jäkla sköönt! Synd bara att jag blev sjuk nu när man har kommit igång, men det är bara att ta nya tag så fort jag blir frisk.

Nu ska jag titta på tv, Hector somnade för snart en timme sen och Eric är inne i träningssvängen, hmm så japp, jag ska ligga här i soffan och krya på mig..=)

Älskar mina underbara killar

2 kommentarer:

Anonym sa...

jäklar du, det har gett resultat! Va roligt!!

EmiliasMamma sa...

Vad duktig du är som kämpar på med träning och allt. När du är frisk igen kommer det att gå som en dans=)

Lilypie 1st Birthday Ticker