02 februari, 2009

Gokväll

Nu har Hector somnat, han var jättetrött och somnade med flaskan i munnen. Men det är skönt eftersom att han har bökat dom senaste kvällarna och inte somnat förrens vid 22 typ varje kväll, vilket inte är så bra för min del eftersom att han tar den tiden som jag skulle behöva sitta och plugga på...

Ja på tal om plugga, nu ska jag plugga till samhälle provet som jag har på torsdag, det är en hel del som ska präntas in i skallen så man behöver några dagar avsatta för det.. Och tråkigt är det kan jag tala om.. vissa ämnen är ju rätt så intressanta men samhälle är så jäkla trist så då tar det lite längre tid för det att fastna..

Jag har precis fått i mig en till nutrilett också,..huuuua! Det är verkligen hemskt hehe

Det gick bra och träna idag, men jag känner verkligen av det i mina vader, börjar få lite träningsverk hehe, och efter träningen var det raka vägen hem till maaaten!!!!!!
Så när jag klev in innanför dörren stog Eric och gjorde spagetti o köttfärsås, åh så gott det var, men innan vi fick äta så var jag tvungen att ge Hector mat först.. och han åt som aldrig förr... jag trodde aldrig att det skulle ta stopp.. hehe hungrig liten krabat..=)

Efter maten så gick jag och la mig i sängen för att vila lite, och sov i ca 40 minuter...skönt var det för jag var helt slut och hade huvudverk, vilket jag fortfarande har lite men det blev bättre av lite sömn.. och sen var det bara upp och göra i ordning Hector för natten och sen somnade han..!

Eric är inne i Hectors rum och tränar, hehe det har blivit en liten träningsfamilj här hemma, sunda och friska ska vi bli...och SNYGGA också för den delen..=)

Jag har inte hunnit färga håret ännu, får ta det i morgon istället för nu orkar jag verkligen inte...Nu är det dags att plugga lite, kul jul!

Älskar mina änglar

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker