15 februari, 2009

Slappardag

Då var det söndag och det känns verkligen som en slappardag idag...!

Hector har precis fått i sig lite lunch och det gick jättebra, jag bara hoppas att magen håller för honom nu, tiden får visa!
Men nu har han iallafall inte bajsat hundra gånger om dagen utan bara någon enstaka gång så det är ju positivt, och inget bajs under natten heller..=) Jag bara går och väntar på att han ska trycka ut lite så man får se hur det ser ut, hehe låter lite konstigt kanske men vadå, jag måste ju se om han mår bättre..=)

Hector vaknade tidigt i morse och Eric tog honom och sen somnade Hector om och dom gick och la sig hos mig i sängen och vi sov till halv 11, hehe
Jag känner mig lite smått hängig faktiskt så det var bara skönt att få sova.

Japp alla som har haft sjuka barn undrar säkert vad det är för ett litet monster som dyker upp när dom blir friska igen.. haha
Hector har blivit helt galen, alltså på lek och busfronten... Han sitter inte still en sekund och röjer som aldrig förr, hehe.. Det är så skönt att han mår bättre och har energi till att leka, då oroar man sig inte lika mycket...

Hector är så duktig, under senaste veckan så har han börjat vinka och klappa händerna..=)
Jag blir så stolt varje gång han vinkar till oss och varje gång han klappar händerna, även han blir glad... han tycker det är sååå roligt..=)
Tänk att han har blivit så stor, tiden går så himla fort, det var ju inte länge sen han kom till världen, helt galet vad mycket som händer i deras små kroppar och utvecklingen är ju enorm under detta första år...

Nu ska jag faktiskt sätta mig ner och plugga, det blir en pluggardag idag.. skitkul..NOT! Men det måste göras..Jag har ju en del att ta igen så att....

Älskar mina änglar

1 kommentar:

BabyOnBoard sa...

Hej! Jag vet innerstinne att Hector inte smittat Noel Eftersom de gått så lång tid! Jag har kräkfobi så jag är bara extreeemt nojjig hehe!
Ja nu har de kommit lite kräks igen mest slem och ytteputte vatten så de känns ju verkligen itne som magsjuk!

Lilypie 1st Birthday Ticker