01 februari, 2009

Nu har jag tränat!

Nu har jag precis kommit hem ifrån en timmes träning, och idag fick jag med mig Marie också, och då blev det genast mycket roligare att träna, man puschar liksom varandra... det var jätte kul! Tack för att du ville följa med och jag hoppas att det blir fler gånger, vilket jag vet att det blir för på torsdag skulle hon med..
Jag ska försöka komma iväg nu oftare och träna, eller rättare sagt, jag MÅSTE!

Så nu framöver blir så har jag tänkt så här:
Måndag, tisdag - träna
Onsdag - Vila
Torsdag, fredag - träna
Lördag - Vila
Söndag - träna

Jag hoppas att jag kan hålla på detta nu!! Jag ska försöka göra allt för att få det att fungera..=)
Visst är vi fina tillsammans....=)

Ja jag färgade håret innan och det blev inte så som jag ville ha det, hehe...ooops! Innan var jag grön i håret nu är jag gul/orange, haha!
Men jag får ta och färga blont en gång till så blir det säkert bra..hoppas jag...=)
Haha, snygg man blev, och ja man ser ut såhär när man har den här hårfärgen...
Ja nu ska jag plugga matte, för det har jag inte hunnit ännu, så då vet jag vad jag har att göra hela kvällen..=( Och snart så ska middagen göras också, det blir potatis o lax...det är sååååå otroligt gott med lax...förut tyckte jag inte om det men nu älskar jag det...=)

På tal om mat så ska jag börja med nutrilett i morgon...jag ska inte bara äta nutrilett, eftersom att jag tränar och ska träna mycket nu så är inte det så bra för kroppen eller mitt psyke över huvud taget... så dom dagarna jag tränar så ska jag äta middag + frukt hela dagen... och dom dagarna jag inte tränar blir det bara nutrilett och frukt.. det tror jag är bra..=)
Så jag ska köra så i två veckor nu så får vi se om det blir något resultat...jag HOPPAS!
Jag vill ju gå ner lite mer än 20 kilo till att börja med så att det är bara att sätta igång och vara nyttig..=)

Nej nu måste jag plugga, Hector ligger och sover och har gjort det i lite mer än en timme så jag måste passa på innan han vaknar..Eric gick in i sin lilla vrå för att pumpa så han kan ju inte ta honom försen han är klar där..

Haha måste bara skriva att Hector fick äta äpple idag och han tyckte det var supergott, och han blev såååå arg när han tappade det eller inte fick in det i munnen, äpplet är ju nämligen halt så det hoppade ur hans händer hela tiden.. han är ju för söt min älskade lilla pluttis!

Älskar mina killar..=)

1 kommentar:

BabyOnBoard sa...

Jag kör igång med nutrilett på tisdag=)

Lilypie 1st Birthday Ticker