14 februari, 2009

Alla hjärtans...

Sitter här i köket och tittar på när Eric gör Lasagnette till oss...=) Och spelar musik för Hector, just nu är det "en kule natt" som rullar och han verkligen älskar den.. Han sitter här brevid mig i sin stol och dansar, han är ju för söt min lilla plutt!

Hector har precis sovit i 2 timmar så jag antar att han kommer att vara vaken ett tag nu, men det gör inget för man ska ju fira alla hjärtans med alla sina älsklingar.. Och ALLA andra dagar också! Det blir middag om en stund och sen mys i soffan, inget gott tyvär då jag bara blir så feeeet av allt , hehe... kanske lite jordnötsringar som ligger i skåpet men annars så får det vara bra.

Dagen har varit lugn och slapp, jag och Hector sov i nästan 2 timmar i förmiddags, det var jätteskönt.. Han sover ganska mycket nu när han är lite dålig, men idag har han faktiskt varit pigg och lekt lite längre stunder, och jag lovar att han har busat med oss, helt galen har han varit..=) Det är så roligt nu när vi kan sitta och busa o leka med honom och han busar och leker tillbaka, det är så himla mysigt och kärleken bara spirar..!

Hectors mage är lite bättre, han är fortfarande lite krasslig men det är inte vatten som kommer längre och det är ju skönt. Och man slipper byta blöja stup i kvarten också, hehe

På eftermiddagen var vi ute och tog en promenad i solen, så härligt.! Men det blåste en hel del men så länge man var i solen så gick det bra..=) Vi gick till macken och tillbaka för jag var tvungen att posta ett brev till F-kassan.. så man får någon sjukpenning. Hector var vaken hela promenaden och tyckte det var jätte mysigt att vara ute i solen..

Eric har varit jätteduktig idag, han har städat och tvättat, dammat o damsugit.. han är så duktig min älskade "man"..=) Han har faktiskt varit jätteduktig på den fronten över huvud taget sen jag blev sjuk.. jag är så tacksam!!

Mmm nu börjar det lukta gott här..thihi, det kurrar lite i magen..I morgon ska jag börja med nutriletten igen tänkte jag, eller på måndag.. vi får se hur jag mår.

Älskar mina underbara killar!

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker