21 februari, 2009

Vagnen är nu bokad!

Nu har jag och Hector precis kommit hem ifrån en snabb visit i Eskilstuna. Vi var nämligen in och provade ut Emmaljuna scootern..=) Och nu är vagnen bokad..*yihuu* Det blev en "Brown check" och jag hoppas att jag komer att bli nöjd med den.. jag har lite ångest över färgvalet men det blir säkert jättebra.. hehe. Sen blev det även en tillhörande fotsack...
Igår blev det ingen uppdatering på kvällen, jag var trött och vi hade en mysig fredagkväll utan måsten.. så då orkade jag inte slå på datorn.

Strax efter halv 10 igår åkte jag och Hector och hämtade upp christoffer vid tåget och sen åkte vi hem till dom, Eric kom senare för han ville nämligen gå dit för att samtidigt rasta hunden.. Strax efter 11 så åkte vi iväg ut till löt för att Veronica skulle få köra lite bil..Liam var på öppnis med Angelica och kusinerna så länge och lekte. Men iallafall så gick det faktiskt bra för henne för att vara första gången hon körde bil, hon var jätteduktig..=) Men hon hade lite problem med att veta vart hon hade bilen så det blev lite överkörning av buskar och sånt, hehe. Som tur var så var det inga stora hinder så allt gick bra..
Nu gäller det bara för henne att köra, köra, köra så kanske hon får ett körkort till sommaren som hon önskar..

Efter det så hämtades Liam och så åt vi lunch på kolgrillen, gotti gott gott..=) Kära Madde och Lucas tittade in och sa hej.. det var så länge sen vi sågs. Men vi kom fram till att vi skulle leka lite i morgon (söndag).. Jag hoppas att det blir så bara.
Hector åker på Miltons bil, han tyckte det var jättekul och han var så duktig. Han tog sig fram helt själv genom att putta ifrån med sina små fossingar..=)

Efter maten körde jag hem Eric och Hector och sen åkte vi andra ner på stan för att Veronica skulle köpa byxor och sen åkte vi ut till Willys och handlade..Dom storhandlade och jag handlade blöjor och mat till Hector. Sen droppade jag av dom hemma hos dom och så åkte jag hem till mina killar..!

Det blev en lugn kväll med mys och tv-tittande och lite korv med bröd till kvällsmat.

Nu ska jag faktiskt plugga, plugga, plugga hela efermiddagen..kul va!

Älskar min underbara familj

2 kommentarer:

Anonym sa...

vagnen kommer bli kanon=)

*Stolt Mamma Till Hector* sa...

ja, jag hoppas det..! =)

Lilypie 1st Birthday Ticker