20 februari, 2009

"Ta Baba"

En ny dag, och nu är det fredag... veckorna går ju så jäkla fort att man knappt hinner blinka innan den är slut..=( Och det gör även att stressen ökar....

Hector sov lite oroligt under kvällen igår men han vaknade aldrig utan sov hela natten fram tills 5 i morse... då ville han ha välling och somnade sen om igen. Sen vaknade han halv 7 och jag trodde att vi skulle behöva kliva upp redan då, men precis när jag ska resa på mig så har han somnat om..=) Yippi, ett glädjeskutt och sen somnade även jag om, heheHalv 8 vakande vi och klev upp, ganska lagom tid.

Nu har Hector precis fått i sig lite frukostgröt och sitter här p golvet och röjer..Eric sover fortfarande men jag ska väll gå in och väcka honom strax så vi kan göra oss klara för dagen.. Det är ju soligt ute idag så man får ju passa på och njuta av den medanst man kan... Åh vad jag längtar tills våren!!!

Haha, jag måste bara berätta att Hector försökte säga tandborste i morse, hehe, tandborste av alla ord..! Helt sjukt.. "Ta Baba" lät det...thihi han är ju så duktig...
Ett annat ord som han har kunnat nu i några veckor som jag kanske har glömt att skriva är Lampa...

Nej, nu kan jag inte sitta här och slappa längre..dags att sätta igång här hemma nu!

Älskar mina killar

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker