16 februari, 2009

Brist på annat.....

Dagen har varit sååå lugn..

På dan så fixade vi lite inne i Hectors rum, hände upp tavlor och lite annat på väggarna och donade, det blir så fint därinne... men det fattas en del som jag vill köpa innan jag är nöjd, men det får fixas när vi får pengar..typ ALDRIG! haha

Jäkla Csn är ju så sega, ringde dom idag för att höra hur lång tid det är kvar tills dom har tagit ett beslut..Ca 2-3 veckor skulle det ta, herregud, har dom inga som jobbar där eller? Sen om det går igenom så tar det ytterligare några dagar innan jag får pengarna...blääää säger jag bara!

Idag har jag pluggat matte typ all ledig tid, och nu är jag äntligen klar med detta kapitel..yihuuu! Så nu ska bara provet göras, som han lovade att skicka till mig i fredags men inget prov har dykt upp i e-posten ännu..=( Jag hoppas att han skickar det under veckan så jag kan få det avklarat.
Jaha, då var det samhällen som jag ska ta tag i nu under denna vecka, så jag kan göra det där förbannade provet någon gång nästa vecka...känner att tiden börjar strama åt nu så det är dags att lägga på ett kol här...!

Hector har varit jättebusig idag med, han har gått och blivit ett riktigt litet monster på dom sista dagarna, hehe...men det är bara kul!!

Jag har ju småstartat lite med nutriletten idag, kände mig inte så taggad så jag har ätit middag idag, men det är det ända.. men i morgon ska jag iväg och träna och då sätter jag igång ordentligt.=) Hmm, det blir väll till att äta upp godiset som vi köpte igår innan i morgon för är det något som jag har svårt att låta bli om det finns hemma så är det godis, hehe

Hector kommer att somna sent ikväll, han somnade nämligen vid halv 6 och sov i en timme... lite väl tidigt och sent för honom... för tidigt för att somna för natten och för sent för att sova en liten nap innan sängdags klockan 19. Så nu blir det väll inte sängen förrens runt 21 tiden istället.
Men det är bara mysigt, då kan vi leka ännu mera nu under kvällen..=) Han är ju så rolig att leka med nu så jag skulle kunna busa med honom hela tiden om orken och tiden fanns....

Nu ska jag busa med en rastlös Hector, eller ja han kanske ska få lite gröt först. Han har börjat äta superbra nu så det är ju kul.. all mat går ner utan tjafs..=)
Han börjar bli så stor min lilla älsklingsplutt!

Älskar min underbara Hector

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker