22 februari, 2009

Godmorgon Söööndag

Jaha vad ska man hitta på idag då? Det blev tyvärr inget med att åka till Madde idag för dom hade inte tid..*snyft* Vi får väll sitta här hemma och roa oss, hehe, för det går ju inte direkt att gå ut heller eftersom att det snöar så jobbigt..

Det blir väll att jag sitter och pluggar idag med så att man blir klar, för i morgon ska man till skolan igen..stress, stress!!

Just nu kom Hector och ville sitta i mitt knä och mysa, han är ju så go..=)

Natten har varit bra, Hector somnade 8 igår kväll och sov faktiskt jättebra hela natten, vaknade en gång för välling bara.. men det kommer jag inte ens ihåg att han gjorde så att..

Shit vad han dreglar nu, hela tiden rinner det från munnen...Jag hoppas att hans tänder börjar plppa upp nu för han har haft det lite bökigt i munnen ett bra tag nu.

Nä jag vet inte vad jag ska skriva...

Älskar min gosegris o gosebörn

1 kommentar:

Anonym sa...

nu får jag ju jättedåligt samvete min vän! ses snart hoppas jag. förresten, vagnen är jättefin, vill också ha

Lilypie 1st Birthday Ticker