14 februari, 2009

Vagndjunglen!

Jag har suttit och spanat in barnvagnar idag och det är rena rama djungeln det där! Jag blir helt galen på alla sorters som finns....

Men nu har jag kommit fram till att det blir en av emmaljungas vagnar iallfall... jag tycker helt klart att dom är snyggast och bäst och helt klart prisvärda..
Jag har även spanat in Urban Jungle, men känner att det är ingen ide då han inte kan sitta helt rakt i dom och Hector hatar att halvsitta.. så även om jag tycker den är snygg så passar inte den min lilla herre..
Kollade även på babyproffsens egna märke Baby travel jogger, men är inte så nöjd med utseendet och så och Eric tyckte inte att vi skulle ha en sån..så inte den heller...

Japp ja har även tittat in Brio, Cresent, Teutonia och hundra andra märken ocskå men kommer hela tiden åter till Emmaljunga och då får det helt enkelt bli en av deras..
Så nu är det vilken modell man ska ha och vilken färg.. alltid är det något!


1 kommentar:

EmiliasMamma sa...

Röstar för scootern när han börjar bli så stor..Bättre med en smidigare sittvagn=)

Lilypie 1st Birthday Ticker