01 februari, 2009

Dags att sova kanske!

Nu sitter jag här helt själv, Eric gick och la sig vid 21.30 för han ska jobba förmiddag denna vecka och Hector somnade efter ca 2½ timmes bökande vid 22...Han har varit väldigt bökig att få att sova dom sista kvällarna, men när han väl sover så sover han. Jag tror att han har vänt lite på dygnet från när han var sjuk men det är bara för oss att kämpa med att vända tillbaka det.

Jag är skittrött så jag ska nog gå och lägga mig nu, det är skönt att komma i säng tidigt någon gång...men jag ska först tanka min bebis med lite välling så att han sover gott hela natten.

Lite bilder på när Hector och Mowgli busar med bollen....(i tisdags)
I morgon ska jag nog svänga förbi affären och köpa lite hårfärg och färga det en gång till så att det förhoppningsvis blir bättre.. glömde ju skriva att färgen tog ju slut också när jag stog där och smetade in det i håret tidigare idag, så det kan ju vara det som gör att det blev så ojämt..hehe
jag ska även förbi skolan en stund, jag tar väll det på förmiddagen, Hector får följa med.. jag ska bara dit och hämta lite uppgifter och så. Sen på eftermiddagen när Eric har kommit hem så blir det träning för min del. Det är vad som händer i morgon...

Älskar mina pluttar

2 kommentarer:

Anonym sa...

God morgon tjejen. bara att du hojtar till om du vill ha hjälp att sätta i färgen, det är ju super svårt att göra själv.. kramar

*Stolt Mamma Till Hector* sa...

haha ja det är inte det lättaste, och speciellt inte när färgen tar slut! Jag ska testa smeta i en färg ikväll och blir det inte bra så kan du gärna få hjälpa till så kanske det blir tredje gången gilt, hehe!
kramar

Lilypie 1st Birthday Ticker