03 februari, 2009

Godmorgon tisdag...

Shit vad trött jag var i morse när jag vaknade, eller det var ju Hector som vaknade och jag var tvungen att gå upp.. halv 7, men han vaknade vid 6, trevligt, trevligt.... jag hatar att gå upp innan 7 eller helst 8, hehe!

Natten har varit sådär, Hector har vaknat titt som tätt och gråtit och bökat, han håller på att bli sjuk så han har haft lite snörvligt i natt och det är ju jobbigt att andas med snor i näsan.. och i morse så vaknadehan nog så tidigt pga av att blöjan hade läckt, stackarn, det är ju inge skönt att ligga och sova i kiss heller.. Han har nämligen legat på mage och så har kisset läckt ut uppe vid magen. Han var supertrött och sov under hela blöjbytet men så fort jag la mig ner för att sova så vaknade han, hehe typiskt!

Jag har stängt in oss i vardagsrummet nu, hehe Hector sitter i gåstolen och vill springa ut i köket hela tiden för att leka med Mowglis vattenskål..och det får han inte, så nu har jag stängt grinden..=) Hector blir lite smått sur över det..men det är sånt man får ta, hehe

Har precis fått i mig en nutrilett och en banan också, det gick lite bättre idag, jag kunde klunka i mig 2½ dl på 3 omgångar denna gång, igår tog det typ halva dan för bara en klunk, hehe... och jag fick heller inga kväljningar så tydligen så vänjer man sig, och det är ju bra.

Jag fick mitt matteprov skickat till min mail igår så när Eric kommer hem senare så ska jag sätta mig ner med det och skicka tillbaka svaren, sen blir det väll antagligen träning..

Nu strejkar min son, han är super arg...
Sådär, han fick komma upp och mysa med mamma, då blir allt bra igen..=) Så nu ligger han här i min famn och tittar på playhouse disney och är lite hängig. Han har redan sovit en gång idag men är redan trötter, och så snorar han lite.. kan dom aldrig ta slut dessa sjukdomar!!!

När Hector har somnat, om han gör det så ska jag ta tag i lite samtal, först ska jag ringa Eskilstuna sjukhus för att kolla om jag kan komma in och hämta journalen om knäskadan i morgon.. och sen kom Eric på varför jag slutade komvux HT-06... Och det har med min endometrios att göra så jag måste ringa södertälje sjukhus och få en journalkopia därifrån om det också.. åhh vad detta är krångligt!!!

Älskar min pluttis

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker