26 februari, 2009

"iiiihhhh"

Idag känner jag mig faktiskt utvilad..=) Hector har sovit bra inatt och vaknade vid 6 i morse för lite välling och sen somnade han om, så sov vi fram till 8.
Och jag har ju börjat lägga mig tidigare på kvällarna och det gör väldigt mycket..

Nu kommer Hector krypandes här.. Han har varit inne i sitt rum och lyssnat på musik och lekt med lego. Han är faktiskt duktig på att leka, många barn leker inte i hans ålder, men Hector leker jättebra med sina leksaker.

Hector provade sin potta i morse och han var så duktig såååå! När han satt där så visade jag att han skulle ta i.. "ta i då...iiiihh" och han härmade mig och spände sig och tog i för han relaterar ju "iiihh" till att bajsa, hehe. Så det kom iallafall 2-3 droppar kiss...yihuuu.. Hade han varit nödig så hade det garanterat kommit mer..
Åh så stolt jag blir över min duktiga pojke!

Jag har slängt in en tvätt i maskinen också, har inte så mycket rena kläder så det var på tiden..hehe

Idag har vi inga planer på förmiddagen, men jag skulle behöva ta mig ner till skolan och prata lite med Nk läraren, men då får Hector följa med i fall det blir så. Sen vid 15.15 ska jag och Hector gå på träff på öppnis med familjegruppen. Eric kan inte följa med, för han har ett viktigt möte idag som han ska gå på, och jag hoppas at de mötet kommer att gå bra..=)

Japp och ikväll skulle jag behöva plugga samhällen, jag har nämligen prov i det på måndag så det kommer att bli mycket pluggande inför det..

Nu ska jag mysa med min lilla plutis..

Älskar min duktiga Hector

2 kommentarer:

Anonym sa...

åå va roligt att gå på träff. kom på nu att jag glömde fråga om våran grupp igår, hihi.. tack för igår föresten=) de va super trevligt..

BabyOnBoard sa...

den är skit bra Men den välter så jääääävla lätt. Lastar man liiite för mkt i skötväskan så välter den liskom!

Lilypie 1st Birthday Ticker