11 februari, 2009

Kalaskul

Åhh vad jag är trött..Hector somnade för 30 minuter sen och Eric åkte till jobbet vad halv 9 så nu är jag ensam hela kvällen och jag hoppas att Hector sover gott hela kvällen och natten...
Detta blir min första natt som jag tar Hector sen jag blev sjuk, man blir lätt bortskämd kan jag tala om, hehe... så skönt när Eric har tagit honom på nätterna.

Idag har vi varit hemma hos Christoffer o Veronica för Liam har haft kalas..han blev nämligen hela 4 år idag..=)

När jag klev upp i morse så gick Eric och la sig för att sova en timme, han var så trött stackarn.. helt sliten efter ha tagit hand om Hector nästan alldeles själv i flera dagar o nätter.. hehe
Jag är så tackasam över att jag har en sån fin och snäll "man"!

Hector somnade nästan direkt efter jag hade klivit upp så jag satte igång och röjde här hemma och hoppade in i en dusch, sen vakande killarna och vi gjorde oss i ordning för att åka och hämta upp christoffer för han ville ha skjuts ner på stan för att hämta tårtan och jag var och handlade lite mat och postade brevet till Csn...
Sen åkte vi upp till dom och åt lite lunch, grillad kyckling med potatissallad, Mmm så gott..=)
Japp sen blev det lek med Liam...Haha
Han var min doktor och jag var hans patient och jag var jätte sjuk, hehe...han lindade in mig i bandage (toapapper) och ordinerade vila i 4 timmar i deras säng..åhh vad jag längtar tills man kan leka sådär med Hector..!!

det blev mycket lek och prat och sen vid t tiden började det droppa in folk till kalaset och det blev lite drag där kan jag tala om, hehe...
Och jag har sån ångest över att jag har ätit en tårtbit och två bullar idag....
Eric åkte hem strax efter 6 och jag stannade kvar för Hector låg och sov, han har varit jättehängig hela eftermiddagen. han är ju nämligen jättelös i magen och det har gjort så att han har blivit jätterd i rumpan, han har sååå ont stackarn! Jag hoppas att han inte håller på att bli sjuk..men det tror jag inte för han röjde ganska bra sen när vi kom hem,..=)

Vi gick hem vid halv 8 ungefär, och gjorde sällskap med Cecilia, Ebba och lilla Isak.. Ebba är en sån härlig tjej...=) När jag hjälpte henne att få på sig ytterkläderna så kramade hon om mig och sen tittade hon på mig och sa "du är så tokig Malin"....
Haha, ja, jag är verkligen tokig..=)

Nä nu orkar jag inte skriva mer...kanske skriver lite mer lite senare ikväll...men nu ska jag lägga mig i soffan och bara slappa. Man blir så trött av att vara på barnkalas..

Älskar min underbara familj

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker