03 februari, 2009

Jag vill tapetsera NU!

Sitter och räknar matte så att jag blir gråhårig snart, men det kanske vore bra så slapp jag vara gul/orange, hehe Men jag har precis färgat håret och visst det blev bättre men det är fortfarande inte som jag vill ha det..men det får duga, det bleks med tiden, hehe

Strax efter 11 idag så drog jag o Hector till Eskilstuna, tapeterna hade kommit..=) Så vi åkte dit och hämtade dom och så svängde jag även in på mälarsjukhuset också för att hämta denna jäkla journal, men då var man tvungen att fylla i ett papper och sen skulle det ta upp till en vecka innan dom kom, så jag bad dom skicka hem det till mig istället, för nu orkar jag inte åka upp fler gånger angående det..
Det var annorlunda med Södertälje sjukhus, där var det bara att ringa och så kopplade dom mig till journalarkivet och dom skulle skicka hem papprena till mig så att dom skulle komma redan i morgon eller på torsdag.. och så skulle jag legitimera mig när jag hämtar ut papprena på posten. Varför ska det vara så olika? Varför är dom så krångliga i Eskilstuna? Äh skitsamma nu är det gjort i allafall, så det är bara att vänta in papprena för att sedan skicka dom vidare till CSN.

Japp tapeterna står här på golvet i köket nu och vi väntar bara in en dag o tid som passar, så ska vi sätta upp dom, jag är lite nervös faktiskt..fast mest förväntansfull tror jag.hehe Hellst så skulle jag vilja sätta igång direkt här o tapetsera, men det går ju inte, det måste ju röjas och städas och fixas, och Hector ska hellst sova och vi måste vara pigga, så att et inte blir en massa fel, hehe
Jag hoppas att det blir fint!

Jag skippade träningen idag, kände att tiden inte riktigt räckte till, var tvungen att plugga, så jag får väl åka ner i morgon istället.
Om en timme cirka ska jag åka hem till Ellinor på Me&i party, trevligt, trevligt..=) Så jag ska väll börja göra mig i ordning snart och kramas lite med Hector för han lär ju sova när jag kommer hem..min lilla snuttis!

Just nu sitter Hector i hallen och leker med Erics skor, hehe

Älskar min lilla pluttis

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker