10 februari, 2009

Bygga hus!?!?!

Eric kom aldrig iväg för att posta brevet, så det får jag ta och fixa i morgon!

Nu sover mina killar och jag sitter här i soffan och drömmer mig bort..=) Vi har faktiskt suttit och tittat på hus.. det finns så många fina hus och jag längtar så otroligt tills den dagen kommer då vi ska bygga vårat eget hus och bestämma ALLT från början, så otroligt kul att få göra huset så som man själv vill ha det, när det gäller färger, inredning, planlösning, exteriör och ja hela rubbet!! Och självklart ska man ha pool och relaxavd. och sånt också...=)
Haha drömma kan man ju alltid göra......

Jag har fått en sån jäkla jobbig rethosta! Det kittlas i halsen på mig så fort jag andas och det framkallar en jobbig hosta, så ja precis, jag hostar hela tiden eftersom att jag måste andas..hehe

I morgon är jag äntligen smittfri och jag hoppas att jag även är piggare.. För på eftermiddagen så ska vi hem till kusin Liam då han fyller år.. =)

Hmm undrar hur det går på viktfronten? jag hade gått ner ännu 1 kilo när jag vägde mig sist, så totalt -3kg...=) Men jag undrar om det forfarnde är så.. Det känns som att jag går upp 4 kg så fort jag stoppar i mig något, trist men sant! Nu hoppas jag bara på att bli frisk så fort som möjligt så jag kan ta nya tag med nutriletten och träningen...

Nu ska jag gå och ta en glass och lägga mig i soffan och titta på tv, kan inte gå och lägga mig ännu..är inte tillräckligt trött för det. Och ja glassen är väll inte så nyttig kanske, men den gör underverk mot halsen...tjohoooo!

God natt på er alla
Älskar min underbara familj

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker