23 februari, 2009

Måndag kväll...

Sitter och tittar på CSI just nu och mår lite sådär, känner mig lite småkrasslig.. men det är väll bara stressen som spelar in...

Idag har vi inte gjort så mycket, jag hämtade Eric på jobbet och sen åkte vi ut till hans föräldrar med dom var inte hemma så då åkte vi hem och gav Hector mat och så.. Sen åkte vi tillbaka ut till Åsby när dom hade kommit hem och åt middag, det blev kycklingvingar med ris o currysås..gotti gott..=)

Hector busade jättemycket när vi var där ute idag, han kröp runt i cirklar hela tiden och fram o tillbaka och tyckte det var jätteroligt, hehe min söta pluttis!

När vi kom hem så la jag mig och sov en liten stund, jag var så himla slut och behövde slappna av lite.. sen var det bara att kliva upp och göra iordning Hector för natten och han somnade vid 19 tiden. Sen vaknade han och bökade lite så då fick han välling och somnade om, men en kvart senare vaknade han igen och då fick han sitta uppe med mig i soffan och titta på tv och efter en liten stund så somnade han om och nu sover han så gott..hoppas jag.

Den ekonomiska krisen verkar lösa sig iallafall så nu behöver jag inte oroa mig så mycket över det.. och det känns skönt! =) Vi har kommit fram till en bra lösning och vi hoppas att det kommer att funka...

Nu ska jag titta klar på CSI, reklamen är slut...

Älskar mina gosekillar

2 kommentarer:

Anonym sa...

men att leka ute i SNÖN är ju det bästa som finns :)

*Stolt Mamma Till Hector* sa...

Ja, men nästa år blir det roligare när Hector kan vara med och leka.. =) han uppskattar inte snön nu..tycker bara den är kall och obehaglig.

Lilypie 1st Birthday Ticker