07 februari, 2009

ont, ont, ont överallt

Då var det lördag och i morse vaknade Hector vid 7 tiden, Eric gick upp med honom och sen väckte han mig vid 8.
DEt var absolut inge kul att vakna idag, jag hade ont i hela kroppen och speciellt benen, kan knappt gå. Och som att det inte var nog med det så har jag dragit på mig en förkylning också..=( Halsen har jag så ont i att jag knappt kan svälja, och sen känner jag att jag kommer bli snorig också, fan! Jag vill inte blir sjuk, då kan jag ju inte träna..=(

Nu kom Eric in, han har varit ute på en morgon promenix med hunden, och jag sitter här i soffan med en lite trött och mammig Hector i knät..

På tal om mammig så var Hector jätte mammig igår kväll, han sov inte så bra och vaknade hela tiden i ett hjörtskärande skrik och skrek tills han fick komma till mig, men sista gången så hjälpte inte det heller utan då var vi tvungna att väcka honom för att han skulle sluta skrika, alltså att han fick komma upp och mysa med oss i soffan. Han fick en supp för att jag antar att det är tänderna som spökar. Han satt väll uppe med oss i 1-1½ timme och gosade, myste och busade.

Natten var likadan, eller det började vid 4 då alvedonen troligen gått ur kroppen. Jag vaknade av att han SKREK och ropade efter mamma så jag tog upp honom men inget hjälpte.. Efter en stund så fick han en flaska välling och somnade om, men sov efter detta uppvaknande väldigt oroligt...Tänk vad dessa små tänder kan ställa till med...=(

Nu ska jag göra mig i ordning, måste ut till Willys och handla grönsaker och nutrilett och sen ska jag även handla lite fika. Erics föräldrar och syster kommer hit vid 13-14 tiden på fika. Jag ska även ut till ÖB och lämna tillbaka stereon som vi köpte till Hectors rum, den lever sitt eget liv. När den är igång så går den inte att stänga av så man måste dra ut kontakten, och i morse så satte den igång och spelade musik av sig själv, och det gick inte att stänga av den. Skitgrejer säger jag bara... det är bättre att slänga ut lite mer pengar på en bättre stereo, så man får bra ljud och så att den även fungerar som den ska...

Älskar mina killar

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker