23 februari, 2009

Faaaaaaaaaan!!!

Jävla CSN, jag är såååå trött på dom. Idag fick jag det roliga beskedet att jag har fått avslag på min ansökan om studiemedel.... Faaan!!!
Åhhh jag är så jäkla arg och ledsen nu att jag inte vet vad jag ska göra!! Vad fan gör man i en sån här situation, just nu sitter jag fast!

Men men, allt löser sig... hoppas jag!

Natten har varit helt otroligt jobbig också, Hector har vaknat och bökat konstant..Men det är ju sånt man får leva med, hehe
Vi klev upp vid halv 8 ungefär och Hector har suttit och myst med mamma nästan hela morgonen, just nu så ligger han och sover, min lilla skrutt.

Igår gick jag faktiskt och la mig tidigt för en gångs skull, redan klockan 22 kröp jag ner i sängen..=) Det var hur skönt som hellst..så även fast natten har varit jobbig så är jag relativt utvilad idag.. synd bara att man fick ett trist besked så här på morgonkvisten så att man blir lite deprimerad..=(

Jag glömde ju skriva igår att Hector fick smaka på citron för första gången när vi var ute på åsby, haha han gjorde så söta miner men han verkade tycka att det var gott iallafall, tokgris! Sen fick han även smaka honungsmelon och det tyckte han om..!
Det är så roligt att se honom testa nya saker, se hans miner och uttryck, om han tycker om det eller inte..japp!

Shit vad mycket snö det har kommit, helt otroligt.. det är så vitt och fint ute nu...satt och funderade på om man skulle köpa en pulka nu till Hector men det är väll kanske onödigt med tanke på att detta är väll den sista snön och den försvinner väll snart. Eller ja det är väll iallafall den sista omgången med mycket snö.
Fast jag blev lite irriterad igår när det snöade så mycket, för jag vill ha vår nu!!! Jag längtar så otroligt mycket efter våren och sommaren, så att man kan vara ute mycket och leka med Hector...=)

Jaha, dagen blir väll trist, jag ska väll försöka komma på någon lösning till allt skit som händer. Jag har haft sån jäkla otur i ekonomi sedan 1 år tillbaka, bajs på pengar säger jag bara!!!

Nej nu ska jag gosa med min älskade son som vakande precis...=)
Man får helt enkelt leva på kärlek....

Älskar mina underbara killar

2 kommentarer:

BabyOnBoard sa...

Hur kommer de sig att man får avslag?? Vad beror de på? Blir nojjig att jag inte får i Höst hehe

Anonym sa...

du kan få låna lucas gamla pulka om du vill, så slipper du köpa en! kram

Lilypie 1st Birthday Ticker