21 februari, 2009

Tjohejsan

Hector somnade för en liten stund sen. Jättedålig tid men det gick inte att hålla honom vaken för han var såå trött! Men jag ska gå in och väcka honom strax för annars blir det svårt med nattningen ikväll..

Just ja, Hector ramlade i förmiddags och bet sig i läppen/tungan, han blödde lite men fick dricka vatten så att det sköljdes bort, och sen var det bra..han var lite snyftig ett tag men det är inte så konstigt. Sen har han hållt på och fixat med tungan hela dagen, rört runt den i munnen och haft sig.. det ömmar väll antagligen så han tycker nog att det känns lite konstigt. Min stackars lilla plutt!

Jag har suttit och pluggat hela eftermiddagen, det tar aldrig slut! Det jag har suttit och gjort är att sammanfatta de 4 kapitel i samhällen som jag ska ha prov på nästa vecka någon dag, ej bestämt vilken ännu. Det är väldigt många sidor och nu har jag endast 4 sidor och 1 kapitel kvar..=) Och jag vill helst bli klar idag så jag kan slappna av lite sen, annars får jag ta resten i morgon.

Eric har precis förberett maten, det blir potatis och lax.. jag är inte så hungrig men man måste ju äta.. gott ska det bli iallafall.

Kvällen blir lugn, tittade förut vad som skulle gå på tv..inget speciellt så det blir nog någon bra film och mys i soffan. Åh, nu fick jag huvudverk också, vad jobbigt!!

Älskar min pluttis

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker