21 februari, 2009

BADA!!!!!!!!!

Hector har precis badat och han sa sitt 7:e ord...nämligen BADA!

Jag stoppade honom i badet och sa bada ett par gånger och sen kom Eric in och tog över då bad jag honom att säga bada ett par gånger och se om han kommer att säga det.
Eric sa bada en gång och då kom det...

"Baada" så jäkla söt, han sa det med en så otroligt söt röst och var hur lycklig som hellst, och vi var nog ännu lyckligare..=)

Jag filmade en stund för att försöka fånga upp det på film, och jag lyckades..=) Lägger upp den när jag har klippt den så ska ni få höra.. han är bara för söööt!

Helt otroligt.. 8½ månad och säger redan 7 ord.. det märks att han brås på mig, hehe
Orden han kan nu är:
Mamma, Pappa, Vovve, tack tack, Lampa, tandborste och BADA!

Åh vad jag älskar detta underbara barn!

2 kommentarer:

BabyOnBoard sa...

Hector är Jääääääääääkligt tidigt=) Vad kul!

*Stolt Mamma Till Hector* sa...

Ja jag vet, och jag blir lika förvånad varje gång han säger något nytt ord..helt otroligt..=)

Lilypie 1st Birthday Ticker