04 februari, 2009

Ont i huvudet!!!

Åh fan vad jag har ont i huvudet, det är helt galet! Det började smyga sig på igår kväll och vid 23 tiden så var jag tvungen att gå och lägga mig för annars hade jag spytt. Så jag somnade i migrän värk och vaknade även med det, hade hoppats på att lite sömn skulle göra susen, men icke då!
Jag har tagit två alvedon för en liten stund sen så jag hoppas att det ger sig snart...

Sitter just nu och dricker nutrilett och äter paprika...hehe men det är gott med paprika iallafall..=) Efter "frukosten" så ska vi göra oss klara för att åka till öppnis...

Ja, jag vet inte vad jag ska skriva, eller jag orkar inte tänka så...

Älskar mina älsklingar

1 kommentar:

BabyOnBoard sa...

hehe jag vet, skitdålig;) Ne men jag har ju kört förut så jag har ju klarat mig på nutrillet i 1 vecka förut. åt nån gurkbit då och då och lite kycklingfile ibland när de krisade sig!en de gäller ju bara att komma in i de!

Lilypie 1st Birthday Ticker