12 februari, 2009

Jag vill sova!

Natten har varit riktigt jobbig, Hector har bökat och bajsat hela tiden.. Jag har väll sovit total 2 timmar kanske så jag är väldigt trött just nu.

Vi låg och slappade på morgonen och vid 11 tiden gick vi upp och gjorde oss i ordning för att åka ner på stan. Gick först in på apoteket och köpte vätskeersättning, ska nämligen köra endast det i 8 timmar nu så att Hectors lilla mage får vila. Sen gick vi in på konsum och köpte ett paket blöjor, det går nämligen åt en hel del här just nu, och så köpte jag även ett paket majsvälling och morotspure som han ska äta i några dagar.. Så hoppas jag att magen blir bättre på honom..

Just nu så rinner det typ bara rakt igenom... inom 1 timme efter att man har gett honom mat så är det ute igen, stackars mammas liten!

Att det aldrig tar slut, alltid är det något... först sjuk, sen vattkoppor, sen får jag halsfluss och sen blir Hector lös i magen...
Det passar inte rikigt bra just nu med tanke på att jag har så enormt mycket att göra i skolan nu, och ja, jag har halkat efter lite pga alla sjukdomar...

Men jag försöker intala mig själv att det är lungt, det fixar sig...=)

I morgon ska jag vara på komvux klockan 10 och Eric jobbar ju natt och sover då.... hur löser man detta då? äh, allt löser sig..=)

Nu ska jag vila med Hector!

Älskar mina killar

2 kommentarer:

BabyOnBoard sa...

Hehe tack för tipsen Men de är ju ganska uppenbara tips;) De störta trotsåldern handlar om är ju att inte ge med sig när man väl sagt nej, så de handlar ju om att välja sina strider! Men trotsåldern är tuff och de är bara början hahhahahhaaaaa!

BabyOnBoard sa...

asså de låter som att han är magsjuk! ååååh ja vill inte vara smittad=(

Lilypie 1st Birthday Ticker