03 februari, 2009

Hemma..

Nu har jag för en liten stund sen kommit hem från Ellinor, åh jag hade så svårt att välja vilka kläder jag skulle köpa, men jag valde iallafall en turkos body med kaniner på och en matchande filt, dom var så fina och jag som älskar turkos, hehe!
Tyvär så kunde jag inte fixa en större bild men man ser lite iallafall, hehe
Det var supertrevligt att träffas, det är ju allt för sällan nu och barnen växer ju såååå himla fort.. Både Liam och Emilia har ju vuxit så mycket sen sist.. Och ja Liam han är ju så jäkla cool, speciellt när han garvar..haha! Så fort vi vuxna skrattade så hängde han på, så man skrattade åt honom och han skrattade åt oss, och så fortsatte det..nä så himla kul var det!
Och jag fuskade lite idag, Ellinor hade ju bakat kladdmuffins så en sån slank ner med lite ångest, men den var GOD och jag njöt, hehe

I morgon blir det öppnis med tjejorna o barnen, skönt att komma igång igen..=) Sen blir det väll lunch nere på Nancy´s kan jag tänka mig, men jag äter inte där någon mer gång efter sist..men det är ju inga problem nu eftersom att jag inte äter alls nu, haha..så jag får sitta med en nutrilett i stället och suktas med..=)
Hector vill gå ut på en promenad....! (bilden tagen i morse)
"Mamma, kan du hjälpa mig upp i vagnen är du snäll?"
Jag är så jäkla stolt över mig själv, att jag klarar detta med nutriletten, så otroligt, det trodde jag aldrig! Jag är inte ens sugen på sötsaker (förutom när jag ser dom framför mig) och jag känner mig verkligen så laddad.. nu har jag endast en kvar att hälla i mig idag och jag klarade hela dagen utan mat, (förutom mitt lilla fusk, thihi). Jag har precis fått i mig en och en halv paprika, det är fan gott med paprika...skulle kunna leva på bara det om det gick, hehe!
Men det är ju lite jobbigt det här med huvudvärken, den sätter ju stopp för ganska mycket, men annars så rullar det på...=)
Jag har lite ångest över att jag inte åkte och tränade idag, så jag får ta dagens omgång i morgon istället, skulle ju ha varit vilodag då men den tog jag ju idag så att...
Tyvär så blir jag inte så bra på bild, eller ja, det är väll såhär jag ser ut i verkligheten förmodar jag, uscha! Men det är hårfärgen som ska visas.. så strunta i mig...hehe. Det blev ju bättre än innan men det är ännu inte så som jag vill ha det...=(
hmm, det är tisdag och jag sitter och undrar om det går något bra på tv. Måste räkna lite matte också så att jag kan göra provet sen. Det gick nämligen inte att utföra provet utan att ha gjort uppgifterna i boken, konstigt va? hehe...så först göra klart boken och sen provet.

Hector låg och sov när jag kom hem men han vaknade ganska så snabbt, typ direkt när jag började prata, och han skrek efter "Mammmamma", så jag gick in och kramades lite och sen somande han gott i min famn igen..=) Gud vad jag älskar detta barn!!!!! Det är helt otroligt, varje gång jag ser honom eller tänker på honom så får jag nästan tårar i ögonen. Det är så mycket kärlek så det flödar över..thihi.
Går det annat än att älska detta lilla monster? haha, knappast!
Nej nu ska jag kolla om det går något bra på burken och plugga lite..

Tjillevippen!

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker