02 februari, 2009

Nutrilett = ÄCKLIGT!

Jag sitter här med huvudvärk och magknip, inte kul! Eric kom hem för en liten stund sen så nu tar han med sig Hector ut på en promenix med hunden så att jag kan vila lite.. Och vilar gör jag genom att skriva ett inlägg, hehe För sen blir det full fart igen..

Hector sov jättebra inatt och vi vaknade vid halv 9.. då satte vi igång och göra i ordning oss direkt, för att åka ner till komvux, Hector fick nämligen följa med dit idag..
Innan jag åkte hemifrån så drack jag en nutrilett, och det kan jag tala om för er mina vänner att det var det värsta jag har gjort, haha... det var sååååå äckligt och jag fick kväljningar efter varje klunk. Så för att få sig den höll jag för näsan och drack och varvade med vatten, inte för att det hjälpte så mycket för kväljningarna kom ändå, men efter 10 minuter så hade jag fått i mig den iallafall..USCHA!!!

Hector var ju med ner till komvux och det var ju inte meningen att jag skulle gå på någon lektion eller så, men det slutade med att vi hamnade på en 3 timmars lång lektion, hehe
Han var så duktig och snäll hela tiden och det var ju bara jag och en till där så det var inga som direkt stördes utav honom. Första timmen var han vaken och skulle leka och småböka lite, han var nämligen trött och somnade så fint där efter en timme, och sov i ca 40 minuter...
När han vaknade sen var han pigg och glad men då dök ett litet problem upp, jag hade inte med mig någon mat till honom, eftersom att jag inte skulle vara där så länge. Så vi sprang till cafeterian och köpte en banan och en yoghurt som han mumsade i sig så att vi kunde stanna kvar en stund till..
Allt gick så bra, han är så go o snäll min lilla pojke, mammas älskling!

Hector har blivit så gosig, han vill kramas o pussas med mamma heela tiden och det är ju så mysigt.. man blir så varm inombords och man känner verkligen denna kärlek som är så enormt stor till en sån liten människa. Hector är mitt finaste och jag är så lycklig över att han finns i mitt liv, glädjen och lyckan går inte att beskriva i ord och kärleken är oändlig!
Mamma o Hector busar..=)
När vi kom hem så var jag skiiit hungrig, men det var bara att ta sig en nutrliett och denna gång varvade jag med vatten och ett äpple.. jag säger det ännu en gång, det är vidrigt äckligt! Men jag ska klara detta...=)

Nu ska jag faktiskt ta och göra mig i ordning för att åka och träna. Och innan träningen så ska jag åka och handla hårfärg och frukt i stora lass...=) Sen hoppas jag att middagen står på bordet när jag kommer hem..hehe... detta är faktiskt jäkligt bra, för eftersom att jag är hungrig och vill ha mat så puschar det mig ännu mer att gå och träna för då får jag ju äta middag..! Om jag inte tränar så blir det ingen middag.... och jag vill HA mat!

Älskar mina Änglar

1 kommentar:

BabyOnBoard sa...

Jag köpte nutrillets choklad och Naturdiets Wildberry(tror ja de va, den rosa iaf) för att få lite variation! Wildberry smaken var betydligt "godare" än nutrillets choklad. Eftersmaken var smakade verkligen tillgjord Men när man drack var de ganska okej!

Lilypie 1st Birthday Ticker