09 februari, 2009

Halsfluss

Nu har jag precis varit hos läkaren och gjort halsprover och så och fått reda på att jag har halsfluss.. skitkul!!!

Jag har så ont i halsen och mina halsmandlar är så svullna att dom nästan nuddar varandra, det är ömt och varje gång jag sväljer så känns det som att trumhinnorna ska sprängas!
Igår hade jag feber på 38.5 och mådde rent utsagt SKIT!!

Jag har varit sängliggandes sen i lördags eftermiddag och inte rört ett finger... Hector har varit jätte mammig så fort han har sett mig och vill inte alls släppa taget, och det vill inte jag heller! Vill bara ligga och kramas och gosa hela tiden men det går inte med tanke på smittorisken och sen dessutom så orkar jag inte hålla i honom..han är för tung och jag är för svag!

Det är helt galet att man kan må så här jäkla skit, så fort jag rör på mig så rinner svetten av överanstängning och det är endast om jag typ reser på mig, ja var glada för att ni inte ser mig eller är i närheten... Och dessutom var glada för att ni slipper detta helvete!

Jag förder hellre barn hundra gånger på raken en att må såhär, det käns som att varje gång jag sväljer så är det en liten djävul som siter och drar rakblad inne i halsen på mig och sen föröker trycka utt kvastar ur öronen, hehe

Nej nu ska jag inte åma mig mera inför er, jag ska åka ner och hämta ut min antibiotika och sen ska jag VILA, VILA, VILA....för nu vill jag bli frisk!

Älsakr mina underbara familj

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker