30 september, 2008

Kvällen......

Jaha då var det kväll....
Hector har precis somnat och jag sitter och tittar på Maria Wern...faktiskt ganska bra serie..!!=)

Något som inte var bra var Idol.....skit dåliga hela bunten..nej men dom flesta sjöng inge bra.. fattar inte varför som har valt så dåliga killar....
Dom kanske blir bättre senare, men nu? .... Nopp...

Hector och pappa badade i kväll...det tyckte Hector var jätt mysigt..han älskar ju att bada..speciellt när han får göra det med någon av oss....
Efter badet fick han lite gröt...som han vräkte i sig...om han hade fått så skulle han nog ha kunnat äta en lika stor portion till...hehe....men jag vill inte ge honom för mycket....han skulle ju ändå få välling senare...!=)

Jag laddade upp min gamla mobil nere på Expert så nu sitter jag och skriver av alla nummer och sånt så jag slipper skiten...den mobilen vat verkligen den sämsta jag någonsin har haft...den har verkligen krånglat sen jag köpte den...hoppas nu att min nya fungerar felfritt i allafall....annars blir jag ledsen...=(
Nej men är så trött på att köpa nya saker hela tiden bara för att man måste för att allt går sönder .......!!!

I morgon blir det öppna förskolan.....hade tänkt att gå dit men det blir nog att jag tar bilen eftersom att jag har så ont i Ischiasnerven...sjukt vad ont det kan göra av att bara göra ingenting...fattar inte varför jag har ont och vart det kommer ifrån..!? Men, men.....

Nu ska Eric gå och lägga sig och jag ska titta klart på Maria Wern, sen blir det väll sängen för mig med...kanske..

Älskar mina Änglar

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker