08 september, 2008

Dopdagen....

Jag orkade inte sätta mig att skriva igår, varså himla slut efter allt.... så jag skriver lite nu i stället.

Det blev en jättefin dopcermoni som jag aldrig kommer att glömma!!!
Jag stod där fram i kyrkan i tårar, kunde inte hålla tillbaka dom när det var så fint och jag är så glad över att jag har min underbara Hector...
Mina tårar fick dopet att bli lite anorlunda, när jag började gråta så började nästan alla andra också att göra det.... alla tyckte det var så fint.
Snyft, när jag sitter här och skriver så sprutar tårarna igen...hehe.

Ja, allt blev väldigt lyckat...=)

När vi kom hem så åt vi lite smörgåstårta, blev lite över..mmm!
Sen gick vi och la oss, men det tog ett tag innan man kunde somna, för man låg bara och tänkte på dagen som varit hela tiden... Och jag tror att Hector också tog in mycke intryck från dagen, för at han ville knappt sova. Han var inte ledsen eller så men han var bara lite orolig i sig... men han somnade strax efter 10.. och alla andra med..
Jag vaknde 2 gånger av att Hector började störtgråta, jag behövde bara krama om honom så somnade han om, men jag tror att han drömde något läskigt.... stackars liten..=(...

Nej men jag skriver mer om dopet senare i en egen kategori...

Älskar mina Änglar

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker