22 september, 2008

ZZZzzzZZZzzz.......

Nu är jag supertrött... Eric sitter i soffan och matar Hector och tittar på superman returns..jag har redan sett den så jag behöver inte titta, sitter här istället.. och nästan sover..zzzzz =)

Dagen började klockan 7 framför "vakna med the voice".... Efter det så slappade vi lite till..hehe kollade på någon film!=)
Men sen satte vi igång...sjuka ligan satte igång och storstädande...hehe
Nej, inte så kul...
Det blev dammsugning och skurning, rensning i bl.a linneskåp, nattduksbord mm... dammning i hela lägenheten...ja allt som har med städning att göra och lite till....samt tvättat.
Blev klar runt 5 då vi ringde och beställde pizza som jag åkte och hämtade...orkade absolut inte laga mat efter 6 timmars städning....

Hector har sovit nästan hela dagen....Han kanske tar igen sig lite efter en vecka som sjuk..fast han har fortfarande lite feber..som mest idag 37,9...han har i vanliga fall 36,8.... och så är han jättesnorig.... Sen vet man ju inte om han har ont i lederna eller i huvudet eller nått eftersom han inte kan säga det till oss...men man får gå på magkänslan...är han extra gnällig så får han sig en liten supp.... har bara behövt att ge honom 1 idag...skönt..!!!
Ja som sagt, han har sovit igenom nästan hela dagen....stackarn.. fast det har ju underlättat för oss i städningen.
När jag skulle ta tempen på Hector idag så tajmade han in sin bajsning jättebra...hehe..japp,jag stoppade in tempen och han tar iiii och bajsade ut både bajs och temp..hehe...ganska kul faktiskt, tyckte han också..=)

Själv har jag inte ont i halsen längre utan är bara väldigt snuvig och nyser nästan hela tiden..=(
Eric har ont i halsen...stackarn ska iväg och jobba i morgon eftermiddag, tur för honom att det är eftermiddagsvecka....då jobbar han ju bara tre dagar... han tar ut pappaledighet på måndagarna och fredagarn är alla lediga som jobbar eftermiddag...

Jaha nu ska jag sätta mig och kika runt lite... vet inte riktigt på vad ännu men något kul kommer man alltid på..hehe
kanske ska lägga upp lite foton på presenterna ifrån dopet samt andra bilder från dopet...får se om jag orkar, annars får jag göra det någon annan dag.=)

Älskar mina Änglar

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker