19 september, 2008

Torsdag...sjuk..vill inte....!!!!!

Igår orkade jag inte sätta mig och skriva... har åkt på en jobbig förkylning tror jag...jag har iallafall hur ont som hellst i halsen...!! skitjobbigt...

Vi var uppe hos Anneli och Oliver på förmiddagen, hon bjöd på lunch, torsk i ugnen med potatis, jättegott..tack=) Sen satt vi och snackade lite och försökte väll mest att få våra små att sova...dom var lite gnälliga och trötta...!

När vi kom hem sen så fick Hector lite mat...även idag morotspure....men tyvär så gick det inte så bra...!=( Hector var nämligen för hungrig för att sitta där och småäta, så det blev flaskan istället!!

Jaha efter att han hade ätit så låg vi i soffan och vilade lite! Och när jag vaknade så hade jag ont i halsen....blev bara värre och värre för varje minut som gick....
Åhhh...villl ju inte bli sjuk...och speciellt inte så att jag smittar Hector..!
Jaja visste ju att det skulle bli värre så vi åkte snabbt ner på stan för att handla alvedon till både mig och Hector och halstabletter....

Väll hemma så gjorde vi mat...det blev pyttipanna med ägg och rödbetor.... Efter maten la jag mig i soffan...och där deckade jag och låg där hela kvällen! Eric fick stanna hemma från jobbet för att ta hand om Hector....vill ju inte vara nära honom för mycket...fast det är svårt då Hector gärna vill vara hos mig, så han blir väll säkert sjuk...hoppas inte..!!!!!

Älskar mina Änglar

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker