09 september, 2008

Måndag - Bvc besök och annat....

Dagen har varit lugn...
Vi gick upp runt 8 tiden och satte oss i soffan och tittade på barnprogram, kunde sitta en liten stund, sen var det bara att gå och röja undan allt från gårdagen!=) Lämnde allt i köket.....hehe..!
Effter det så gjorde vi i ordning oss och åkte till mariefred för att lämna Michelle, hade lite brottom då vi skulle vara tillbaka i strängnäs för att hinna till BVC vid 13.00.....
På vägen tillbaka så tog jag och körde förbi mc donalds för att handla med lite lunch till mig, sen vidare till BVC.

Hector bara växer och växer, han har nu passerat 7 kilos gränsen, min stora älskling....! Sen fick han även sin 3 månaders vaccination idag också, men det gick bra... när vi kom hem sen så fick han en supp alvedon för förebyggande värkan..och det behövdes, han har sovit hela dagen i dag... vaknat till och somnat om, hela tiden....
Han fick även en supp vid 18 tiden då jag tänkte att han kanske skulle bli lite piggare och umgås lite...han vaknade en stund men det enda han ville göra var att kramas och pussas..inte mig emot...hehe.. det bästa som finns.!!
Ja och nu sover han, så jag hoppas att han sover hela natten även fast han har sovit så mycket på dan.

Eric har bytt bromsarna på bilen idag, vilket värkligen behövdes... så skönt att det är gjort nu..!
När han kom hem efter bytet så åkte vi ner på stan för att göra lite ärenden..
Vi lämnade in en ram som Hector fått i doppresent på gravyr... som det ska stå namn, födesedatum, vikt, längd och lite annat.... skulle vara klar nästa tisdag. Sen var vi förbi expert foto för att kolla vad dom skulle ta för att fota Hector i sin dopklänning.. 1500:- för några bilder..och man kunde inte ens få dom på en skiva också så att man kunde göra något roligt med dom hemma.... tex beställa tackkort och sånt.
Jag ska försöka ta egna fina foton på Hector i dopklänningen, får hoppas att dom blir bra..hehe!
Sen var vi bara och handlade och hämtade ett paket på macken från la redoute..

Paketet från la redoute ska jag skicka tillbaka, vill inte ha kläderna längre..=).. men det var ett par skor som jag hade beställt som jag ska ha men jag måste byta storlek. Dom är hur söta som hellst..!

Fyllde min tredje pärm med foton idag... får plats 300 i varje, så ja precis, mycket bilder är det..hehe..men det är juh såååå roligt att fota min lilla Hector...för han är så oemotståndligt söt!!!!!!!

Jaha nu ska jag gå och sova... tänkte åka till Ikea i morgon på förmiddagen, försöka hinna med det innan Eric kommer hem, han är hemma runt 2 tiden så vi får se om jag hinner hem till då...tänkte åka förbi Maddes jobb och hälsa på henne också..!

Älskar mina Änglar

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker