10 september, 2008

tisdag.....

Hehe, det blev inget bloggande igår, för jag och Hector somnade i soffan vid 21 tiden...=) Jag var tydligen jättetrött... skriver lite om vad vi gjorde igår nu i stället.!

Igår så åkte jag och Hector till Ikea på förmiddagen och shoppade lite... det blev lite ramar, en barnstol till Hector och lite annat smått...
Det gick faktiskt hur bra som hellst, Hector satt i bärselet hela tiden för jag tänkte att det var onödigt att dra vagnen där inne eftersom jag skulle ha en kundvagn..hehe..blir svårt att dra 2 vagnar samtidigt... men som sagt allt gick jättebra...Han satt framåtvänt och tittade på alla grejor, jätteintressant tyckte han..=)

Efteråt så åkte vi in i skärholmen centrum för att hällsa på Madde, hon jobbar ju där på foot locker...
Efter mycket letande efter butiken så hittade vi tillslut..=) Hon tog sin lunchrast då, så vi gick och åt libanesiskt tillsammans.. mmm..
Sen for vi hemmåt.

Jaha på väg ut från parkeringshuset så körde jag rakt på en refug..eh..ja det blev en riktig smäll så jag blev skiträdd att det hade hänt nått med bilen, men Eric tittade på den när vi kom hem och det var inget synligt iallafall...puh...!
Fast det var inte mitt fel, blev tvungen att veja för någon idiot som gett sig ut på vägarna... han inte reagera på att jag skulle ta regnummer, det enda jag såg var att det stog övningskörning där bak.. idiot!!!
Jag blev i alla fall skitskraj.... !

Väl hemma så satte jag igång och städade... Hector fick prova sin stol och han tyckte det var jättekul...min stora kille kunde sitta själv och dingla med benen...=)

Vid 5 tiden så koma mamma och daniel förbi... vi åt upp den sista smörgåstårtan och fikade lite...sen satt vi även och snackade en massa skit!=)
Dom åkte hem strax efter 7 och jag började lägga Hector vid halv 8...han somnade inte förrens vid 9.... och då somnade jag också...i soffan..hehe.
Vaknade upp vid 00.40 av att tv:en stog på, så då stängde jag av och tog Hector och gick in till sängen för att sova vidare.....

Älskar mina Änglar

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker