17 september, 2008

Onsdag...vandrat låååångt!=)

I morse vaknade jag och Hector vid halv 9.. han sov väll lite bättre inatt än dom 2 nätterna som varit.... skönt att man fick vila ut sig lite iallafall!=)
Satte mig i soffan och tittade på slutet av vakna med the voice...Sen gjorde vi i ordning oss.. skulle försköka passa tiden, skulle möta Anneli vid 10 för att vandra till öpf.. vi blev väll klara strax efter 10 och vi tog och promenerade hela långa vägen dit..=) Så duktiga vi va!!! Hehe...
Sen var vi där och lekte med dom små tills strax innan 2... Anneli hade tagit med lunch till oss båda...tack Anneli..hehe!!=) Potatis, biffar och lingonsylt....
Sen tog vi och promenerade hela långa vägen hem också1=)
Man känner sig ganska nyttig efter 2 långa promenader... så ska väll försöka fortsätta med det..hmm..får se hur det blir med det..!

När vi kom hem fick Hector lite mat...morotspure även denna dag... det gick faktiskt jättebra idag.. han åt upp allt på tallriken!=) duktiga killen... ska väll ta någon ny smak efter i morgon..har ju ätit morotspure i 4 dagar tror jag det blir nu..hmm.. ja nått sånt.! Fick en liten sked fruktpure också..men det är inte lika populärt..vet inte om det är för att det är kallt eller för att det är lite syrligare?? Jaja vill han inte så ska jag inte tvinga honom, men man måste ju försöka några gånger till...man kan ju inte ge upp!!
Sen kom pappa hem efter att ha varit ute med hunden och lekte med Hector lite..Hector blir sååå glad när han får leka med sin pappa...han är värkligen poppis..!=)
Sen tog vi och satte upp lite tavlor i Hectors rum och gjorde i ordnig där inne lite grann, det blir ju så himla fint där inne!=)

Måste bara säga att Eric, han är helt tokig...!
Han har fåt för sig att han ska börja träna och grejer, så han håller på och tänker på kosten, rullar på min pilatesboll, ligger och gör en massa övningar på golvet typ så fort han får chansen..hehe..det är ju bra för honom...!=)
Men vi får väll se hur länge det sitter i.... Go Eric, go Eric......
Lycka till älskling!!!!

Eric lagade maten idag...makaroner och köttbullar....snabbt och gott!

Nej nu ska jag göra annat...
Hoppas väkligen att jag får en sömnrik natt så jag kan vara pigg i morgon!=)
Ska förbi Anneli och Oliver i morgon på förmiddagen.....sen vet jag inte vad jag ska göra?? just det ska hämta ut ramen som har varit inne på gravering också!=)

Älskar mina Änglar

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker