02 september, 2008

Njuter av tystnaden...!!!

Nu har Eric precis åkt till jobbet och Hector, han somnade för ca 15 minuter sen..
Jag hoppas att han sover någon timme nu för annars kommer han att vara jättegnällig hela dan... förmiddagen har han gnällt och gnällt hela tiden, tror att han hade ont i magen för att efter han hade bajsat så ville han ha mat och somnade...

Så nu sitter jag här i tystnaden och njuter för mig själv!=)
Jag ska nog inte göra något speciellt idag känner jag, vill bara vara hemma och njuta och mysa med min lilla Hector...

Ska väll kankse passa på att städa lite dom tiderna han ligger och sover, men bara kanske!? =)

Jaha nu vaknade min son, vilket jag absolut inte ville att han skulle göra, han behöver ju sova!! Men men... sånt är livet.. =)

Älskar mina Änglar

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker