24 september, 2008

Onsdag...ingen Öpf..=(

Jaha då var det onsdag... Jag och Hector skull eju igentligen ha gått till öppna förskolan idag, men eftersom att vi fortfarande är lite snoriga så skippar vi det...får ta det på fredag i stället!
Vi har aldrig varait där p en fredag så det kanske blir kul?? vem vet...!?

Nu ligger Hector och sover i min säng... han vaknade inte förrens vid 8.40 idag..skönt med lite sovmorgon.! Men det är inte så konstigt, för han somnade inte förrens vid 22.40 igår..!
kvällspigg...japp, igår var han det...men han var så snäll så det gjorde absolut ingenting.

Nu börjar den mysiga tiden igen...när han är snäll och go och inte gnäller lika mycket..=)... sååååå skönt faktiskt!! Han är helt enkelt ganska nöjd...men bara ganska..=) Han har en vilja som heter duga....men om man jämför så är han enligt mig nu lugn och go...... hoppas det håller i sig.!

Eric åkte ut till Åsby vid 10 tiden..skulle hjälpa sin pappa att svetsa något på plogen... hoppas att han hinner hem innan han ska till jobbet bara,.... han åker vid halv 1 ungefär...

nu ska jag fixa lite och kika runt på nätet kanske....

Älskar mina Änglar

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker