12 september, 2008

Torsdag.......

Jag hann bara med att dammsuga...
När mina älsklingar vaknade så gjorde vi i ordning oss för att åka till Mariefred.
Vi var först förbi en sväng hos Madde för att hämta bilder från dopet...förde över dom på ett USB minne, så nu har jag dom på min dator..=)
Hector fick låna Lucas hoppgunga, som vi provade när vi kom hem...han tyckte det var kul att kunna stå där och gunga lite själv..=)
SEn fick han även låna en fleeceoverall i storlek 74...hmm.. kommer den att passa när det blir kallare??? Det får vi se, men eftersom att han har 68-74 nu så kanske den inte gör det... några veckor kanske=)
Sen gick vi förbi till Marre också innan vi åkte hem för att sno hennes bilder från dopet också... mina blev ju inte så bra så jag raggar upp alla andras...hehe=)
Sen åkte vi hem....

Hector fick en skrikattack idag på dan, hmm vet inte varför men han var arg i ca 20 minuter och inget funkade som trtöst men sen så var allt bra igen...???.

Hector håller i sin flaska själv nu när han äter, det är ju så himla gulligt..=) Detär lite svårt och ibland får man hjälpa till eller stödja upp lite...han är ju så duktig min lilla Hector....puzz

Älskar mina Änglar

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker