05 september, 2008

Hector 3 månader..!!

Idag blir Hector hela 3 månader =)
Tiden har gått så himla fort och min lilla kille blir bara större och större....

Måste bara säga att ha blivit mamma till Hector är det bästa som har hänt mig, det är så himla underbart att varje morgon få vakna till ett stort leende och få känna denna enorma obeskrivliga kärlek...
Jag Älskar att vara mamma till min underbara Hector..!!!

3 månader, ja det har hänt massor under denna tid.
från att ha bara legat där och knappt visat några känslor alls, förutom när han var hungrig då, så är han nu full av energi och skulle han kunna så skulle han nog springa omkring som en liten tok här hemma!=) Sen att dom visar att dom är små egna individer, det är så himla kul...Hector visar detta väldigt tydligt.. när han är glad så är han jätteglad och när han är arg så är han jättearg!
Hector vet redan vid 3 månaders ålder vad han vill och inte vill.. han märker tydligt när det är sovdags och vill han inte sova då så blir han arg...hehe, han blir även jättearg när vi stoppar in nappen i munnen på honom för den förknippar han med att han ska sova... ja han blir arg så fort det har något med sova att göra..!=) Han ska ju vara vaken och ta in allt han ser genom sina underbara blå och aldrig vill han stänga locken för att sova!

Min underbara Hector, mamma älskar dig så otroligt mycket.

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker