30 september, 2008

Ny mobil...

Då har man varit iväg ner på stan och köpt en ny mobil... det blev en Sony Ericsson C720...jag tror att den hette så iallfall..=)
Den ligger nu på laddning... sen ska jag väll sitta och blippa lite med den så att man lär sig hur den funkar...hehe...säkert samma som alla andra Ericsson.....!!

Vi har precis ätit middag..korv m. bröd blev det..ingen orkade laga mat så då blev det något lätt och korvar klarar sig ju nästan själva....

Hector fick morotspure idag till Lunch...det var ju lite mer än en vecka sen, men det gick jättebra...han åt och åt....en halv burk idag med gick ner i hans lilla mage..=) Idag har jag även börjat med steg 2 i ersättningen...får se om det mättar lite bättre..tycker att Hector blir hungrig så fort och ofta, även om han äter mycket och bra...så vi får se om det blir bättre....

Det är så mycket jag vill göra......jag skulle behöva slänga på en tvätt också..!=(

Jag har fått ont i ischiasnerven....=(
Det började i fredags och har bara blivit värre och värre....aj vad ont det gör...!!!!!
Det är faktiskt kanska läskigt eftersom att det strålar så ner i ena benet att det nästan viker sig när man står eller går....Så jag gillar inte att gå och bära på Hector just nu..tänk om man bara faller ihop..åh hjälp..nej det får inte hända...
Hoppas att det blir bättre, annars måste jag ringa till läkarn...tänkte vänta till slutet av veckan.!
Smärtan är hemsk.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

måste bara uppdatera lite om Hector....
Han kan nu sitta alldeles själv..=) Helt fantastiskt.....han har kunnat göra det i ca 2 veckor nu..men han blir bara duktigare och duktigare.....
Men det är ju själklart inte så att man kan lämna honom eftersom att han inte tar emot sig riktigt bra när han tappar balansen eller ska luta sig efter något....
Men han är juh sååååå duktig min stora kille!!!!
Han sitter ju upp i vagnen utan stöd också...där är det ju lite vingligare men han klarar av det...så bäst!!...Hehe....

Älskar mina Änglar

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker