16 september, 2008

Sömnlös natt...!!!

I natt blev det inte många timmar sömn...
Hector somnade för första gången i går vid halv8 sen höll han på och bökade och vaknade säkert 10 gånger tills klockan blev 12.... då vaknade han och fick lite mat...jag gick och la mig och hoppades på en god natts sömn då han hade bökat lite redan natten innan...men näää då!!!
Mellan klockan 12-2 så vaknar han säkert 20 gånger... jag tror inte ens att han somnade in riktigt någon gång alls... jag blev bara tröttare och tröttare....
Vid 2 tiden gick jag upp och satte mig i soffan med honom.... han satt i mitt knä och pratade med mig, och skrattade lite som om han bad lite om ursäkt..hehe..ja hur trött man än är så blir man pigg och glad av hans leende...
Men när klockan var 4 så ville jag inte att han pratade så mycket mer...sov nu Hector!!!!
Jag var som en sombie och hur trött som hellst... sista gången jag tittade på klockan så var den kvart över 4.... sen måste jag ha somnat...!

När eric kom hem vid 6 tiden så väckte han mig, jag hade somnat sittandes i soffan med Hector i knät..hehe...då är man trött om man kan sitta och sova..!
Han bar in Hector i sängen och jag gick och la mig där också...men trodde ni nu att vi skulle få sova??? nä då..Hector vaknade och ville inte sova... bökade och bökade...fick lite mat och efter en stund så somnade han..men vaknade 1 timme senare...
Nu hade jag nästan panik... jag måste få sova någon timme till iallafall.... Eric fick gå upp med honom..stackarn som har jobbat natt...! Men jag var bara tvungen att få sova någon timme till... annars hade jag aldrig orkat vara människa idag.!
Gick upp vid 9 då och Eric gick och la sig....

Förstår ni vilken natt...........
JAg är helt slut....ögonen känns som tegelstenar och kroppen sover nog..hehe!

Jaha nu ska jag gå och dammsuga... även dammsuga den gamla soffan...Mamma kommer hit och hämtar den senare..!

Älskar mina Änglar

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker