21 september, 2008

Promenad i skogen....

Då var denna helg slut, dagarna går så himla fort...

Våran promenad idag tog vi i stadskogen längs den korta rundan...det tar ett tag faktiskt även fast det inte är en så lång bit...
Men åh vad mygg det var... det gick inte att stå still för då blev man attackerad av dom... tur att man har myggnät till vagnen kan jag säga, för det värkligen svärmade runt den hela tiden.=(

Ja Mowgli fick åka med mamma hem idag med... hon håller på och borstar igenom honom åt oss, det är skitmycket hår på den hunden alltås!!!
Flera timmar hade hon borstat och ändå är det mycket kvar... Jag kan säga att det är inte kul...men det måste ju göras..tur att jag har en snäll mamma som ställde upp denna gång=)

Hector har varit jättehängig idag... han sov ju hela promenaden så det gick ju bra...men sen så här hemma så sover han bara korta stunder... han är såå hängig, så han blir väldigt ynklig...
Jag tycker så synd om honom...
Hade jag kunna tagit hans förkylning också så jag fick dubbelt upp så skulle jag göra det... för det är ju så himla jobbigt för honom, han är ju så liten!=(

Älskar min lilla snorkille..=)

Nu sitter Hector hos pappa i soffan... vet inte on han somnar snart, fick lite mat nyss så det kanske han gör...hoppas det är för natten då, för han behöver mer sömn, han blir ju friskare snabbare också...

Eric säger att han börjar känna lite i halsen så vi får väll se om han blir sjuk nu också?? Hoppas inte...!!

Älskar mina Änglar

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker