01 oktober, 2008

Onsdag.....

Precis kommit hem.....

Jag och Hector har varit iväg till öppna förskolan...msn märker att han börjar känna igen sig nu och värkligen visar att här har jag varit förr....=)
Ja det blev inte så lång stund, stannade där i ca 1½ timme, sen åkte vi ner på stan och mötte mamma..vi satte oss på mälarens och tog en varsin sallad...=)...bättre än en pizza ialla fal..hehe..

Hector sitter just nu i mitt knä och myser lite..han är lite trötter...försökte precis ge honom lite morotspure, men han ville inte ha just då...är väll för trött!!
Vi får försöka om någon timme igen...

Jaha vad ska man göra idag då???
Det ända jag vet att jag måste göra är att dammsuga...=(. men det kan man ju inte göra hela dan...! Just det, måste ju byta sängkläderna också...

i natt när Hector skulle få mat vid 4 tiden såvar jag så trött att jag somnade medanst jag låg och matade honom...han somnade också för annars hade han skrikit över att flaskan inte var i hans mun....allt hade runnit ut i sängen...och hela Hectors hår var stelt av välling.......hehe....så det blev badet direkt på morgonen....
Vi gick upp 6 i morse...=) Ingen sovmorgon här inte...!!

Nu är Hector jättetrött.....ska gå och lägga honom i sin säng så han får sova lite...
Tjohej

Älskar mina Änglar

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker