12 september, 2008

Fredag..!!!

Nu har vi kommit hem för en halvtimme sen...
Eric håller på och försöker natta Hector, får se om det lyckas annars får jag väll ta över om en stund...=).. Men det ska nog gå bra..

Det blev inte så mycket sova förrut för mig..precis när jag la mig ner så vaknade Hector, det är så typiskt..!=) Så det var bara att gå upp och göra sig i ordning för att åka... var förbi nere på konsum för att hämta ut ett paket..hade beställt 3 fina böcker till Hector.. Dom här barnkammarböckerna, ska samla på mig hela serien hade jag tänkt=) Det är ju så fina böcker!

Ute på Åsby blev det fika, Hector´s farfar fyllde ju 65 år... sen hade han även lite andra gäster också. Det var så kul, alla tycker att Hector är så vaken och allert för att vara så liten och att han är så stark i kroppen.... ja, det är min stora kille det..!=)
Vi har fått en cd-skiva med massor av bilder från dopet idag av Helena & Nils... alla bilderna blev ju så fina..tackar så mycket för fotograferingen...=)

Nu ska jag gå och se hur det går för Eric, tror det går ganska bra faktiskt...Hector är ju tyst iallafall..=)
Behöver hog inte titta hur det går, för nu kom han här och la Hector i sängen..Han somnade=)

Älskar mina Änglar

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker