25 september, 2008

vattenläcka....

Sitter här vid datorn med Hector i famnen...han sover lite, borde väll vakna snart kanske eftersom han har sovit någon timme nu...och man vill ju att han somnar skaplig tid ikväll..!

Efter Eric hade åkte till jobbet så tittade jag på våra bästa år..hehe.. sen tog jag och Hector kvart över 2 bussen ner på stan...jag hade tänkt att gå men jag har en sträckning i ena skinkan???? undrar var den kom ifrån..??
Gick runt och tittade lite...ville hitta kläder till Hector..men nää då... tycker inte att det finns så mycket att välja på här nere på Lindex....eller över huvud taget..! Dåligt..!
Köpte iallafall en sån där sax så jag ska klippa hunden strax.. och sen köpte jag även med mig lite gott till i kväll..mmmm..=)

När vi kom hem så fick Hector mat och jag åt bagettbröd från konsum...den var inte färsk så det var inte så supergott som det brukar vara..=(
Sen la vi oss och titta på tv och vila..ZZzzZZ

Hmm...dagens otur...
Mamma har fått vattenläcka i sin lägenhet..=(
Tydligen så är det vatten överallt och tillochmed under golvet...alltså under plastmattorna.. Jag vet inte riktigt hur allvarligt det är, har inte sett...inte mamma heller..bara Daniel och Tove eftersom mamma är och jobbar, men hon är nog hemma nu kanske...? Hon skulle ringa och berätta mer senare...
Ja det är ju väldigt allvarligt med vattenskador...
Tänk vad vatten kan ställa till med...!!!

Ikväll är det Hells kitchen....=) Det är ju så himla bra.!!!!!!
Älskar Värkligen Gordon Ramsey.... Han är så himla kul att se på...och sån skön attityd..hehe..kul.? japp!!!
torsdagar går det program på tv hela kvällen....sitter väll bänkad mellan 19.30-23.00...då det är dags för sängen...

Älskar mina Änglar

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker