01 september, 2008

Jaha, ännu en dag som passerat.....

Nu har Hector typ precis somnat, det blev lite sent idag för att han höll på och bökade lite med oss... från klockan halv7 så har han somnat och vaknat 2 gånger..men nu sover han min lilla ängel!=)

Idag har jag bokat tid hos frisören, ska vara där klockan 13.00 på fredag... åhh det ska bli så skönt att få göra i ordning håret, har velat göra det i över ett halvår men har hela tiden flyttat fram det... men nu ska det fixas!!!!
klippas och färgas.. tror jag.. vet inte riktigt ännu hur jag vill ha det men jag får väll spana runt lite och få lite inspiration..=)

Vi åkte ut till löt på eftermiddagen för att gå ut med hunden längs vattnet.. men det gör jag inte om.. myggorna är som galna nu! Hector hade det ju bra i vagnen eftersom att han hade myggnät.. men vi då!?
Nej usch, hatar värkligen dessa äckliga små.... Myggor borde utrotas, likaså getingar!!! Hehe..

Sen har vi inte gjort så mycket mer Eric var ju ledig idag.. det är han var tredje måndag för då tar han ut föräldraledigt och är hemma med oss=) Så denna vecka jobbar han bara 3 dagar, Tis,Ons och Tors...eftersom han alltid är ledig fredagar på eftermiddagsveckan... Jaha så i morgon ska han till jobbet.. vad ska man då hitta på!???
Får komma på nått, det tråkiga är ju att han har bilen denna vecka så jag kan inte åka någonstans.. men men nått kommer jag väll på!
På onsdag ska jag iallafall gå till öppna förskolan någon timme med Hector..det tycker han är kul!

Nej nu ska jag gå och titta på Journeyman....

Älskar mina Änglar

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker