19 september, 2008

sjuka familjen.....

I morse blev det absolut ingen sovmorgon.... gick up klockan 5 med Hector..
Han sov ganska bra under natten men när han vaknade då vid 5 så kunde han inte somna om... han var snorig och lät alldeles tjock i halsen..förstår att han inte kan sova då, så det var bara att gå upp och se glad ut..hehe
Men han somnade i soffan efter en timme ungefär så då passade jag också på att sova en liten stund..annars hade jag säkert varit helt död idag..

Jag har fortfarande ont i halsen, men det börjar kännas lite bättre, nu har jag börjat hosta och så istället..=(
Åhh vad jag hatar att vara sjuk.... hoppas jag inte får feber iallafall... då orkar man ju ingenting.

Idag ska vi väll ta och åka till mamma i mariefred...Daniel hade tydligen också blivit sjuk, så vi får väll samlas alla på ett ställe och tycka synd om varandra..hehe!
Nej vi får se vad vi hitar på....skulle vara skönt att komma ut och gå en stund, var ju inte ute på hela dagen igår..=(
Mamma skulle ha hjälp att slänga sina soffor, så då får väll Eric ta tag med sina muskler och hjälapa till...hehe...han har ju tränat hela veckan...så nu ska han få visa vad han går för..inte för att jag tror att det gett något resultat ännu..hehe!

Jaja nu ska vi göra i ordning oss....

Älskar mina Änglar
Detta inlägg är inlagt lördagen den 20 september på förmiddangen!!!

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker