05 september, 2008

Frisyren fixad.....

ja då var man nyklippt då.... det känns jätteskönt men det blev inte riktigt som jag hade tänkt mig men det är ändå skönt att det är klippt för mitt hår var så himla slitet.
Det tog nästan en hel evighet för honom att klippa och färga mitt hår... tiden började vid halv 1 och jag kom inte därifrån förren vid 4... när klockan slog två så började jag få ont i magen för att jag hade varit borta från Hector så länge så dom timmarna jag satt där var jätte jobbiga.=(
Jag längtade så himla mycket efter min lilla älskling!

När jag kom hem så kramades jag med Hector lite och sen åkte vi ut för att duka till dopet... det blev ganska bra faktiskt men vi får se hur det blir när det är klart... ska ut i morgon och göra det sista... efter det så åkte vi och handlade lite mjölk och sånt och åkte hem....

Hmm, ja kläderna jag hade beställt från la redoute förra veckan som jag skulle ha på dopet har inte kommit ännu, åh vad jag blir arg.... det stod ju att det skulle ta 5-7dagar.... men icke då!!!
Ja så då får man åka i sista sekund och hoppas att man hittar något fint! Så i morgon blir det först åka till E-tuna för att hitta kläder...
Sen ska vi hämta Michelle och sen ut och fixa resten inför dopet! Mycket att göra, så det blir nog en ganska stressig dag.. hoppas värkligen att Hector är på bra humör..=)

Jag har köpt en jättesöt klänning till Michelle som hon ska ha på sig på söndag, hoppas bara att den sitter bra på henne.... annars vet jag inte vad jag gör.....
Jag provade ju dopklänningen på Hector igår, den satt jättebra och Hector tyckte det var superkul att ha den på sig, varför vet jag inte...men han försökte äta upp kragen på den hela tiden..=) Min lilla skrutt!

Nu ska jag gå och ta det lungt i soffan en liten stund och då menar jag värkligen en liten stund, ska ju upp tidigt i morgon och har massor att göra!!!!

Älskar mina Änglar

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker