04 september, 2008

Myspys med Hector idag....!

Idag har Hector varit helt underbar, visst har han haft sina arga stunder men dom var få och korta..=)
Han har velat mysa med mig hela tiden, gosar in sig och kramar värkligen, det är så himla mysigt när han är på detta humör....
När han inte gosade med mig så gjorde han det med sina filtar...tröck dom mot ansiktet och bara njöt..hehe. Han är så himla sööt. Pussas och kramas det är vad vi har gjort i dag...självklart har vi lekt och busat också!=)
Han har börjat tycka att det är roligt med tittutlekar..och sen nästan viker han sig av garv när jag "äter" och pussar på hans fötter!
Visst är det väll ändå underbart med glada och gosiga barn.!!! Älskar min Hector.

När Hector är på detta humör så hinner man ju med massor.. jag har tvättat och städat och varit ute på långpromenad och sen har jag fixat och donat hemma...men ändå så känns det som jag bara har varit och lekt och gosat med Hector...vilket är väldigt possitivt för jag vill ju hinna med alla sysslor utan att känna att jag inte lägger ner tillräckligt med tid på Hector....
Det är nog för att man inte känner sig pressad och stressad över att han är arg... då blir alla gladare och piggare!=)
Jag får sån himla prestationsångest när jag inte kan göra det jag vill, tycker inte om att känna mig låst...så det har varit en bra och mysig dag.!!

Hector är världens bästa....älskar, älskar och åter älskar mitt lilla barn!!!

Nu har Eric jobbat färdigt för denna veckan, skönt!=)
I morgon ska han vara själv med Hector en längre stund för första gången, jag ska ju till frisören och fixa frisyren!=)
Jag tror inte att det blir några problem, han är ju så duktig med Hector..världens bästa pappa!=)
Älskar mina killar!!!

Jaha sen ska man ut och duka för dopet i morgon också...hoppas att jag har allt jag behöver bara, men det lär man ju märka ganska snabbt annars...!
Nu ska jag gå och sova. Oj jag har ju inte lagt ut några bilder på ett tag nu...en evighet känns det som..=) men jag får göra det i morgon!

Älskar mina Änglar

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker