19 september, 2008

Ont i halsen...=(

hmm...fick lite sovmorgon i morse..=) Eric tog ju Hector och gick upp vid 6..hehe morgonpigg eller?? Själv sov jag till 9...jätteskönt, men behövde nog det eftersom jag är sjuk också... så himla ont i halsen... och jag hoppades ju att Hector inte skulle bli sjuk, men för en liten stund sen så började snoret rinna på honom så jag hoppades kanske lite för mycket!!
Stackarn, bara han inte får ont i halsen...!

Till lunch idag fick Hector palsternacka&potatis pure..... det tyckte han nog var lite godare än morotspuren!??? vet inte, men han gjorde inte lika mycket miner iallafall...och han åt upp allt!=)
Han är ju sååå duktig!

Vi har bara slappat i dag, eller jag har slappat....hehe...Eric han har hållt på med sin träning...=), han är såå amitiös...men vi får se om det håller i sig!?

Hector vaknade precis...han ligger i soffan och tittar på tv.... men han har inte sagt något ännu..så han värkar nöjd..annars brukar han gnälla lite för att berätta att nu är jag vaken....

Ska gå och kramas lite, oj han hostar visst lite grann.....

Älskar mina Änglar

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker