30 september, 2008

Seg morgon....

idag har jag och Hector bara slappat hela morgonen....förmiddagen blir väll likadan..=)
Har varit så himla trött i 2 dagar nu, jag förstår inte varför..eftersom att jag anser att jag får tillräckligt med sömn...

Hector har varit så mysig och snäll hela morgonen...nu ligger han på golvet och tittar på Musses klubbhus...han måste tycka att det är bra...=)

Hmm min mobil har gått sönder..=(
Jag fattar inte...varför ska allt gå sönder just nu????
i alla fall så går den inte att ladda?? Så jag ska väll ner på stan i eftermiddag och se om jag hittar någon ny....måste ju ha en mobil...!!
Sen måste jag hitta något sätt att ladda upp telefonen...kanske att man laddar upp batteriet i en likadan telefon...vet inte...men ialla fall så måste jag få ut alla mina bilder och medelanden och nummer och sånt ur den på något sätt...hjälp.....

för övrigt så har jag även fått tillbaka min käkinflammation.....den ger sig aldrig...kommer och går hela tiden... Den brukar lägga sig efter någon dag..men nu känner jag mig jättesvullen i munnen...inte kul...=(

tjohej

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker