12 september, 2008

Middagslur...=)

Nu ligger Eric och Hector och sover i soffan, så söta dom är=)
Vi har precis ätit lite mat, det blev korvstroganof med ris till...jättegott.! Så alla blev slöa efter maten, jag är också skittrött så jag kanske ska ta och vila lite jag med medanst man kan.

Vi var ute på en långpromenad i det fina vädret idag, så himla skönt med lite sol.. Hector sov typ hela tiden.

Ja, och snart ska vi åka ut till åsby, Eric´s pappa fyller år, så det ska väll firas antar jag! Det får inte bli för lång vistelse eftersom att Hector måste få in sina kvällsrutiner igen...börjar bli lite sena läggdags tider nu... vill hellst att han ska vara i säng innan 8 på kvällen... men nu har det blivit att han somnar runt 10 i stället..inte bra!!!
Så vi måste nog åka så vi är hemma till klockan 8 i allafall..! Men vi får se hur det blir..=)
Några bilder från när Hector provar hoppgungan för första gången..=)

Nu ska jag lägga mig och sova i 20 minuter, så man blir lite piggare...

Älskar mina Änglar

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker